niedziela, 26 października 2014

Tkanina do kolorowania - MAAAAAM!!!

Ani o tym nie marzyłam, ani nawet nie myślałam.
No bo jak tu marzyć o własnej tkaninie..? Ja - człowiek spoza branży tekstylnej... 

Po prostu stało się. 
Przez różne zbiegi okoliczności, niektóre radosne, inne nerwowe, powstała sytuacja.
A w zasadzie problem. Ale w tzw. biznesie nie ma problemów, tylko sprawy do rozwiązania. Nie będę wdawać się w szczegóły, bo to była droga przez mękę. Efektem zawirowań ostatnich tygodni jest

TKANINA DO KOLOROWANIA - MOJA WŁASNA!!!

Zaprojektowana przeze mnie i Magdę - mojego dzielnego grafika. Kilka dni siedzenia przed komputerem i jedna bardzo twórcza noc, która zakończyła się o 6 rano... I jest już u mnie w domu - wielka bela bawełny, z której powstaną najróżniejsze uszytki.


 Trudno mi opisać emocje związane z tym wielkim przedsięwzięciem. 
Bo dla mnie jest ono wielkie. 
Jest ogromne! Z punktu widzenia zawodowego jest to absolutnie nieznany ląd; z punktu widzenia finansowego jest to ciężki kawałek faktur do strawienia z głęboką chochlą ryzyka do wypicia. 
Ale po kilku latach prowadzenia firmy zdążyłam się do takich atrakcji przyzwyczaić.


Do tej pory moje kolorowanki powstawały głównie z tkaniny produkowanej przez IKEA. Teraz jestem w pełni niezależnym producentem (ależ to brzmi!!) mojej własnej bawełny!

Powstaną z niej poduszki, fartuszki, podkładki, worki, bombki, choinki i inne cuda-wianki. I pewnie będę nimi nieco nudziła na blogu, za co z góry przepraszam :)

Ale jest taaakaaaa faaaajnaaaa!!!
Ta mojaaa tkaninaaaa!!!!
Jeeee!!!

Uszyłam już parę rzeczy. Tak na szybko woreczek:


 Fajna, co?? :DDD




22 komentarze:

  1. Świetna tkanina! I w ogóle pomysł doskonały! Pamiętam, że zestaw z IKEA (tkanina + flamastry do niej) sprawił mi i mojej córeczce mnóstwo frajdy. A Twoje uszytki będzie można nie tylko własnoręcznie pokolorować, ale do tego używać ich w praktyce. Super! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) Gratuluję :)))) Zarezerwuj dla mnie chociaż metr tej pięknej tkaninki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! Gratuluję!!! To fajne uczucie,móc stworzyć coś samemu ale ty powaliłaś mnie na kolana pomysłem !SUPER!!!!
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! własna tkanina ! i jaka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie, że fajna tkanina i jestem ciekawa z niej Twoich prac!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna jest i do tego Twoja własna!Brawo!Cieszę się razem z Tobą i już się nie mogę doczekać co z niej powstanie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję serdecznie! Jestem pod wrażeniem. Od dawna marzy mi się taka tkaninka, a ta ma takie piękne rysunki. Worek wygląda wspaniale!!!
    Tasiemki też bardo mi się podobają!
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. No i super!!! z nieba mi spadłaś ( choć pewnikiem po prostu wcześniej nie miałam zapotrzebowania i się nie rozglądałam za takimi rzeczami) potrzebuję fartuszki (4szt) - takie na lekcje gotowania- czy już je szyjesz z tej Twojej cudnej tkaniny? bo widziałam w sklepiku, ze masz fartuszki w ofercie, ale chciałabym z tej Twojej ;-))
    będę pisać @ .
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja, mi się marzy taka w przysżłości z obrazkami mojej córki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Martuś tkaninka jest cudna
    chyba będe musiała znów coś dla chłopców zamówić:-)))))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna tkanina i Twoja własna ;) aa no i worek fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje,Twoja tkanina jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. No...EXTRA !!!
    Jestem nią zachwycona...:)
    Gratuluję...

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna :)
    w pierwszym momencie myślałam ze nowa kolekcja ikeowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie takie proste tkaniny :) Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super tkanina!! czy można ją gdzieś kupić?

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, czy tkanina jest jeszcze dostępna? Chciałabym zasłony do pokoju mojego Synka:)

    OdpowiedzUsuń