wtorek, 6 stycznia 2015

Creative Blog Tour - moja nominacja

Jeszcze w grudniu od kochanej Inki zostałam wyróżniona w dość chyba nowej zabawie blogerów:


Dziękuję, kochana, jeszcze raz za nominację :))

Przyznam, że kontynuuję zabawę z opóźnieniem. 
Grudzień nie sprzyja wolnym chwilom i dopiero teraz udało mi się przygotować post. 

Zasady są proste: osoba wyróżniona odpowiada na cztery pytania, a następnie sama wskazuje ulubiony
 blog/blogi, który - jej zdaniem - wyróżnia się kreatywnością, fajnymi pomysłami i czystą radością tworzenia.
Zawsze lubiłam tego typu blogową wzajemną "adorację", bo nie tylko pozwala docenić twórczość innych, nie tylko pozwala napisać mnóstwo dobrych słów na ich temat, ale przede wszystkim pomaga znaleźć wartościowe miejsca w sieci. Przyłączam się więc chętnie i już odpowiadam na pytania:

1. Nad czym obecnie pracuję:
Właśnie przygotowuję fartuch do kolorowania na Dzień Babci :))) Tak, wiem, u mnie to trochę choroba... Dobrze, że zarażam innych, zwłaszcza dzieciaki! 
A poza tym na liście "to do" od tygodni  czekają różne pomysłu puszek do przerobienia, tekstyliów do uszycia, starych gratów do przemalowania...

2. Czym moja praca różni się od innych w tej branży?
Branża - brzmi bardzo biznesowo... Ja w zasadzie nie wiem, w jakiej branży działam, więc chyba się wstrzymam od odpowiedzi ;)

3. Dlaczego piszę bloga o tym, co tworzę?
Blog pozwala mi  kontaktować się z ludźmi, którzy mają podobne widzenie świata, lubią coś uszyć, skleić, wydziergać. W realu wcale nie łatwo takich znaleźć! No i pewnie moją osobowością rządzą jakieś narcystyczne upodobania... ehę...

4. Jak odbywa się mój proces tworzenia?
Zwykle odbywa się w wyrwanych z życia wolnych chwilach. Między dziećmi, praniem, jedzeniem, sprzątaniem. W sumie dobrze, że ważna część mojej pasji - mówię tu o szyciu -  stała się też moją nową strefą zawodową - mam na nią czas w godzinach pracy :)

Teraz moja nominacja. 

Mój wybór jest prosty jak drut i wiem, że wielu z Was się ze mną zgodzi :)

Z radością nominuję Klaudynę z Karmelowej Krainy, która prowadzi wspaniałego bloga. Jeśli jeszcze go nie odwiedziliście, zajrzyjcie koniecznie! U Karmelowej znajdziecie mnóstwo fajnych inspiracji wnętrzarskich, a przede wszystkim tych z cyklu "zrób to sam". 
Ja sama nie poznałam jeszcze Klaudynki osobiście, ale jesteśmy w ciągłym kontakcie mejlowym. Dziewczyna szyje świetne poszewki - kilka z nich mam w domu, inne trafiły do mojej rodzinki. Na zdjęciach najnowsze, przefajne nabytki i upominiki z Karmelowej Krainy.


Poducha ze zdjęciem mojego dziadka - z ok. 1924 r.  - super rzecz!!!


Przemiły upominek, który dostałam ot tak, po prostu :) Uwielbiam motyw ptaków na drutach - podoba mi się wszędzie. Zresztą nie tylko mi, bo córa porwała mi poduchę do swojego pokoju i do dziś nie oddała.


Kolejny motyw, któremu nie mogę się oprzeć - konik na biegunach. Do niego wybrałam u Klaudynki groszkową wersję beżu. I serducho śliczne w prezencie.

Klaudynko - przekazuję Tobie pałeczkę w zabawie, jeśli masz na nią ochotę :))) 
Dziękuję Ci za wszystkie wspaniałe uszytki!!

Na koniec Karmelowa Kraina w Domu w kratkę :)




8 komentarzy:

  1. Oj kochana ty moja!!!! Dziękuję ci serdecznie za nominację i gratuluję zarazem!
    He,skąd ja to znam-szycie,transferowanie itp.w tak zwanym między czasie ;p
    Ale masz śliczną półeczkę!!!
    Hm,czy ktoś tu miał ostatnio urodzinki?! Czy coś pokręciłam? Jeśli tak to wszystkiego najlepszego Martuś,spełnienia marzeń,rozwijania pasji i duuuużo czasu na ich realizację :)
    Jeju,chyba muszę w końcu pozbierać te nominacje i sklecić jakiś post,bo się dziewczyny poobrażają ;/
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zgadzam, że dzięki blogowi można znaleźć wiele ciekawych osób dzielących nasze pasje :) To wspaniałe, bo dzieje się w zaciszu naszych domów, a docieramy w wiele interesujących miejsc :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twórczość to życie i tego Ci życzę ;) nie przestawaj nigdy

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję !!! Uważam , że w 100% obie zasługujecie na tą nominację :-) Pozdrawiam serdecznie :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Martuś, no komu jak komu, ale Tobie ta nominacja z pewnością się należała :-) uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Karmelowej nominacji!!!!:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, gratulacje!!!! podziwiam wszystkich, którzy potrafią uszyć takie przepiękne rzeczy, jak Ty czy Klaudynka!!! buźka!

    OdpowiedzUsuń