piątek, 3 kwietnia 2015

W domu błogo...

Ponad miesiąc nie było mnie na blogu. Długo.
Gdzie byłam, jak mnie nie było?
W pracy. A mam to wielkie szczęście, że moja praca to kula śnieżna moich pasji.

Ktoś mądry powiedział:

"Rób to, co lubisz, ani nie przepracujesz ani jednego dnia w życiu".

Jakże wielka utopia. Wielka myśl kompletnie oderwana od rzeczywistości.
Ale jest w niej duże ziarno prawdy. I owo ziarno powoduje, że moja praca niesie wiele przyjemności i radości. Ale wcale nie obce mi są gorsze chwile, trudne kontakty, puste konto. A jednak chce się ten wózek pchać do przodu.

Efekty moich kilkutygodniowych zmagań z nowymi wyzwaniami są od niedługiego czasu obecne na stronie internetowej. Nowe taśmy, stemple, za chwilę pojawią się kolejne nowości. Mnóstwo pracy - wielka satysfakcja.



A tymczasem w domu błogo. Żadnych nowości, żadnych zmian. Spokój, cisza...

Trochę szaleństwa kreatywnego z dzieciaczkami. Testujemy farby w tubkach z Ikea - bardzo dobre, kryją prawie każdą powierzchnię. No to w ruch poszły doniczki, stare pierdółki, co się wszystkim znudziły.
A jutro uderzymy w jaja..



Tak, spokój.
Błogi spokój jest bardzo cenny.
Wypełniony chichotem dzieciarni, świątecznymi odgłosami z kuchni, mruczeniem odkurzacza, który zagląda w zapomniane zakamarki.


Tego Wam i sobie życzę na nadchodzącą Wielkanoc.


Spokoju. 


Doceniajmy to, co mamy.

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego Ci życzę w te nadchodzące święta ,pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś i tobie życzę Wesołych Świąt,upływających przede wszystkim w zdrowiu (bo jak tego nie ma to cała reszta wydaje się być mniej ważna),całe mnóstwo miłości ,nadziei i radości !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatem błogich i pełnych wyciszenia Świąt Ci życzę:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogodnych, pełnych miłości, spędzonych w gronie bliskich Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie Zapraszam na linkowe party http://divianaart.blogspot.com/2015/04/pokaz-swego-bloga-innym-czyli-linkowe.html#more

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki błogi spokój dobrze od czasu do czasu nam robi :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj taki stan w domu to skarb:)
    oby goscil u nas czesciej:)
    scickam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne dekoracje świateczne :)

    wracaj do nas szybko, brakuje nam twoich postów :D

    OdpowiedzUsuń