poniedziałek, 16 lutego 2015

Szybka litera na proporczyku

Już jakiś czas temu dla Karola, mojego 5-letniego sąsiada, powstała girlanda proporczyków.

Karol lubi zielony, więc jest cała zielona. 

Kropli oryginalności dodał jej mały zabieg, który polecam wszystkim girlandowiczom.



Na bawełnianych trójkątach zrobiłam litery z pomocą tekstylnej taśmy klejącej. Wystarczyło wyciąć odpowiedniej długości paski i ułożyć z nich litery.

K- jak Karol
A - jak Ania, siostra Karola


Szybko, łatwo, bez kleju :-)

I tylko tyle dziś. Szybko, konkretnie, bez przynudzania :-)


10 komentarzy:

  1. Jak ja lubię takie rozwiązania ;) Przyznam,że nie miałam jeszcze styczności z takimi tasiemkami.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) Super kolorki girlandy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze koniecznie przeszukac sieć, fajne tasiemki...
    A jak zachowuja się owe tasiemki po praniu?

    Zieleń, znaczy się wiosna idzie:)
    Pozdrawiam
    Martita*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zachowuje się beznadziejnie po praniu. Bo to jest chyba zwykły klej i raczej pralki nie przetrwa. Ale kiedyś spróbuję i dam znać :)

      Usuń
  4. Marta, z Ciebie jest prawdziwy Pomysłowy Dobromir :) Jeśli wiesz, o kim mowa ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już taka młoda nie jestem!! Pamiętam doskonale :)))

      Usuń
  5. Zawsze coś wynajdziesz! Brawo, wygląda super :)
    Pewnie zaraz reszta bloku przyjdzie po "takie samo"

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sposób na tasiemki :-) Też nigdy o tym nie słyszałam.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń