czwartek, 15 maja 2014

Puszka po mleku DIY - metamorfoza nr 2 - folia

Inaczej nie da się zacząć, jak od wielkiego "DZIĘKUJĘ!!!" za wsparcie i głosy w plebiscycie:)))
W zasadzie czuję się, jakbym już wygrała!

A teraz do pracy:))

Praca zajęła mi kwadrans. A jej celem była metamorfoza kolejnej puszki po mleku Nutramigen 2, które mój Maciej wcina tak chętnie. Puszki owe zbieram namiętnie i przerabiam na rzeczy użyteczne. Ot, taki mój mały recykling.

Tym razem potrzebny był pojemnik na klamerki drewniane. Do tej pory puszki oklejałam tkaniną, tym razem postanowiłam wypróbować samoprzylepną folię dekoracyjną, która od kilku miesięcy kulała się bez celu po szufladzie (kupiona w Lidlu pod hasłem "na pewno kiedyś się przyda").


Oklejanie folią puszki - już prościej chyba się nie da. Aby zadanie sobie utrudnić, postanowiłam coś  do owej folii przyszyć.


Taki efekt ze szwami Frankensteina strasznie mi się ostatnio podoba. Wyszło trochę krzywo, ale - jak powiedział mi kiedyś pewien majster od podłód - "prosto to nawet nieboszczyk w trumnie nie leży!". Pomijam więc krzywizny i przechodzę do wykończenia całości.
Dla zakrycia miejsca łączenia folii oraz brzegów puszki najchętniej używam tekstylnych taśm samoprzylepnych. Uwielbiam je i można powieć, że nawet kolekcjonuję.


I już puszeczka gotowa. Klamerki grzecznie wędrują do nowego domu.


18 komentarzy:

  1. Ale cudna pucha!!!! Martuś,a gdzie kupujesz takie tekstylne taśmy samoprzylepne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, powiem Ci szczerze, że kupuję głównie w hurtowniach. Właśnie myślę, czy nie wrzucić kilku wzorów do sklepu. Ale nawet jakby nie, to i tak mogę Ci kupić, jak coś fajnego będzie (dla mnie wszystkie są fajne), tylko musisz mi podać, jaki wzór byś potrzebowała.

      Usuń
    2. Byłoby super!!!!! To jak będziesz miała czas to napisz mi może jakie są dostępne albo fajnie by było jakbyś fotki zrobiła ;p

      Usuń
    3. Wrzuć, wrzuć, ja też potrzebuję takiej samoprzylepnej taśmy, najchętniej jednokolorowej.

      Usuń
    4. To ja też chętnie tym taśmom bliżej się przyjrzę ;)

      Usuń
  2. O kurczę, ale fajowe! Piszę się na jedną puchę, jeśli będziesz miała w nadmiarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł - ta aplikacja zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł, a że trochę krzywo ? ja tam nic nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł. Super to wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Projekt rewelacja. Nawet przez moment nie pomyślałabym , że to puszka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, chętnie wykorzystam pomysł w domku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czadowa puszka, bardzo mi się podoba! A te taśmy świetne, masz nosa do takich rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ..."Trochę krzywo to też prosto"...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna puszka! Idealna na kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie przeróbki i maniakalnie zbieram wszelkie opakowania z myślą o ozdobieniu ich :) Świetnie wyszło, ładnie się zgrywają te kontrastowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zostałam zainspirowana...(; mam stary bębenek, który przerobię na pojemnik na klamerki (;

    OdpowiedzUsuń