niedziela, 7 grudnia 2014

Przemiana świecy adwentowej #2

Szybko, szybko, jeszcze zdążę...

Postanowienia o publikowaniu posta co niedzielę zamierzam dotrzymać.

Dokonałam drugiej przemiany świecy adwentowej. Przemiana tak prosta i szybka, że chyba wstyd pokazywać. Ale właśnie czekałam na tę metamorfozę.



Kilka dni temu odebrałam zamówione taśmy dekoracyjne z papieru ryżowego, które kupiłam właśnie z myślą o dekoracji świec. 
Świeca na drugą niedzielę Adwentu idealnie nadawała się na pierwsze eksperymenty.

Postanowiłam pójść głównie  w pion, a poziomym "obklejeniem" tylko wykończyć górę i dół.


I znów nie mogę się nadziwić, co taka głupia taśma może zdziałać!

No błagam... Trzy minuty mi to zajęło, a efekt świetny.
 I żadna w tym moja zasługa, taśmy robią całą dekorację.



Dwójka dołącza do sznurkowej jedynki, a ja czekam na kolejną niedzielę.



16 komentarzy:

  1. Cudne taśmy!!!
    Aj tam,aj tam,coś taka skromna ! Przecież to ty wpadłaś na pomysł obklejenia taśmą świecy i pięknie i równiutko ją nakleiłaś :) Efekt fantastyczny!!!
    I ja czekam na twoją kolejną adwentową świeczuszkę :)
    Dobrej nocki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju,kochana ty moja!!! Co ja dojrzałam na twoim pasku bocznym!!!!!!
      :)))

      Usuń
    2. Kochana, a jakże inaczej ??? Buźka :-)

      Usuń
  2. Ale super tasmy i super Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest trzeba przyznać wielki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuś widać taśmy niezawodne :-) czekam na kolejne 2 świece:-)
    a tak z ciekawości gdzie kupiłaś taśmę w reniferki:-)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolka, taśmy w dużym zestawie były na przecenie na Tchibo.pl I stąd renifery i te inne. niestety, już zniknęły...

      Usuń
    2. faktycznie mieli taśmy:-)
      buziaki

      Usuń
  5. świetne te taśmy, a dekoracja która powstaje w kilka minut - jest najlepsza!!! i jak druga świeca idealnie pasuje do pierwszej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszło świetnie! całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie!!!!!efekt niesamowity!!!
    ściskam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt ;) Proste, a niezwykle eleganckie ;) Sama bym chyba tego lepiej nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do mnie to początek blogowania! komentarze mile widziane

    OdpowiedzUsuń